Suunnittelimme ja toteutimme asiakkaallemme In The Mill Oy:lle uuden, yhden sivun verkkosivuston.   Uudistuksen tavoitteena oli luoda verkkosivustolle selkeä rakenne, sekä viestiä tyylikkäällä ja viimeistellyllä ulkoasulla yrityksen korkeatasoisesta ja huolellisesta kuvaustyöstä.   Jaoimme sivuston sisällön osiin, jotka rytmitimme mielenkiintoiseksi kokonaisuudeksi visuaalisen ilmeen kanssa. Mustan, valkoisen ja harmaan oheen valitsimme pieneksi tehosteväriksi lämpimän kullan, jota käytimme sivuston pienissä yksityiskohdissa tuomassa kokonaisuuteen lämpöä.   Fontteina käytimme otsikoissa samankaltaista suoraviivaista kirjasinleikkausta kuin logossa. Leipätekstiin valitsimme hieman eläväisemmän ja pehmeämmän fontti.   www.inthemill.fi  ...

Uudistimme Öströmin Perunatuote Oy:n nettisivut vastaamaan tämän päivän teknisiä ja visuaalisia vaatimuksia, sekä kuvastamaan yrityksen nykyistä, kasvanutta toimintaa.   Panostimme sivuston rakenteeseen ja käytettävyyteen siten, että näkyvien nostojen ja selkeän grafiikan avulla sivulla kävijän on helppo hahmottaa tärkeät asiat.   Valokuvat saivat sivustolla merkittävän tarinankerronnallisen roolin. Yritysvärinä käytössä olevan vihreän värin oheen liitimme hillittyjä ruskean ja harmaan sävyjä. Kokonaisuus sai lisää elävyyttä taustan piirroskuvituksien avulla.   www.ostrom.fi...

Suunnittelimme IR Partnersille yritysilmeen ja verkkosivut. Uutta ilmettä sovellettiin myös esitysmateriaaleihin ja käyntikortteihin.   Yritysilmeen suunnittelussa tavoitteena oli kuvastaa IR Partnersin asiantuntijuutta ja kokemusta vaativan yritys-, sijoittaja- ja talousviestinnän saralla.   www.irpartners.fi  ...

Suunittelimme Maarakennusalan neuvottelukunta MANK ry:lle uudet verkkosivut. Sivuston suunnittelun yhteydessä yhdistyksen ilme sai uuden sävykkään skaalan lisävärejä olemassa olevan kirkkaansinisen värin kanssa käytettäväksi.   www.mank.fi...

Suunnittelimme Carmeik Oy:lle uuden yritysilmeen ja freesasimme verkkosivut uuden ilmeen mukaisiksi. Uudistuksen perustana oli kokonaisvaltainen markkinointiviestinnän uudistus, josta vastasi yhteistyökumppanimme Maineentekijät Oy.   Myös yrityksen uusi noutopalvelu konseptoitiin, ja suunnittelimme Norppa-noutopalveluksi nimetylle palvelulle sen ympäristöystävällistä tarinaa ilmentävän sympaattisen logon.   Yhtenä markkinointiviestinnän uudistuksen päätavoitteena oli tuoda yritys asiakkaille tutuksi ja helposti lähestyttäväksi. Panostimme laadukkaisiin valokuviin, jossa yrityksen omistajat esiintyvät luontevasti omana itsenään työnsä ääressä. Laadimme valokuvauksia varten tarkan kuvaussuunnitelman, jonka pohjalta Foto Bakery Oy:n Sanna Nuutinen kuvasi  verkkosivuille ja someen haluamamme kuvat.   Visuaalinen ja sisällöllinen uudistus on viety myös sosiaalisen median kanaviin, joissa se näkyy viikottain Facebook- ja Instagram-postauksina ja stooreina. Suunnittelemme ja toteuttamamme Carmeikin Instagram- ja Facebook-julkaisut avaimet käteen periaatteella kuvineen ja tekstisisältöineen, yritykselle ominaisella ja luontevalla tavalla.   Linkki verkkosivustolle: www.carmeik.fi          ...

Suunnittelimme Wanne Oy:lle uudet verkkosivut. Suunnittelussa tavoitteena oli luoda selkeät ja käyttäjäystävälliset verkkosivut, jossa yrityksen referenssit tulevat hyvin esille. Etusivulle sijoitettiin laadukas video Wanne Oy:n toteuttamista kohteista, joka toimii myös taidonnäytteenä yrityksen tarjoamasta dronekuvauspalvelusta.   Linkki verkkosivuille: www.wanneoy.com...